Ne sustinem clientii – companii private, institutii publice si organizatii non-profit, sa devina mai eficienti, sustenabili si inovatori.
Achizitiile publice reprezinta una dintre ariile de interes ale oricarei autoritati publice, realizarea corecta a acestora contribuind la dezvoltarea infrastructurii economice, la furnizarea de servicii publice echitabile, precum si la cresterea nivelului de trai.
Astfel, oferim servicii de consultanta in achizitii publice pentru:
1. Realizarea STRATEGIEI ANUALE de achizitii publice
2. Realizarea PROCEDURII SIMPLIFICATE de achizitii (servicii/produse/lucrari)
Stabilirea procedurilor de achizitie ce trebuie aplicate, in functie de specificul serviciilor/
produselor / lucrarilor ce urmeaza a fi contractate si valoarea estimata a contractelor. Elaborarea
documentatiilor de atribuire (caiete de sarcini, fise de date, formulare, DUAE, strategia de contractare
etc.):
- Asistenta la incarcarea in SEAP si transmiterea spre validare
- Asistenta in cadrul derularii procedurii, pana la primirea ofertelor
- Asistenta in procesul de evaluare a ofertelor si gestionarea comunicarii cu observatorii ANAP
- Asistenta in solutionarea contestatiilor
3. Realizarea procedurii LICITATII DESCHISE de achizitii (produse/servicii/lucrari)
Realizarea documentatiei de atribuire (caiete de sarcini, fise de date, formulare, DUAE, strategia de contractare etc.):
- Asistenta la incarcarea in SEAP si transmiterea spre validare, inclusiv semnarea electronica a documentelor cu semnatura extinsa
- Asistenta in remedierea oricarei observatii din partea ANAP
- Asistenta in cadrul derularii procedurii, pana la primirea ofertelor
ETAPELE COLABORARII CU GM INVEST
CONSULTANTA
CERERE DE FINANTARE
ORGANIZAREA PROCEDURILOR DE ACHIZITII
IMPLEMENTARE